Wat maakt jouw product bijzonder?
Welk probleem los je op?
Hoe maken we dit duidelijk?
Een paar eenvoudige vragen maar wel heel belangrijk! Ze vormen de basis voor doeltreffende communicatie. Pas als de basis goed is kunnen we bepalen op wie we ons gaan richten.
Leer jouw publiek kennen.
Wat zijn hun interesses, waar komen ze vandaan en hoe kunnen we ze bereiken?
Met de Mindmap voor Publiek brengen we overzichtelijk in beeld wat je wilt communiceren, welk doel je wilt bereiken en wie de doelgroep is. Als we de doelgroep kennen kiezen we de geschikte communicatiemiddelen.
De hoeveelheid tijd en geld blijkt iedere keer weer een belangrijke voorwaarde. Met grote marketingbudgetten lijkt het allemaal heel eenvoudig maar ook met een klein budget kun je veel bereiken. Als je maar weet wie je geïnteresseerde publiek is.
Of het nu gaat om een website, nieuwsbrief, persbericht, flyer of een magazine, ik kan het voor je verzorgen. Zo blijven de lijntjes kort en komen we snel tot een resultaat. Mijn netwerk zet ik graag in als de opdracht daarom vraagt.


