Nieuwsbrieven – direct bij jouw klant

Regelmatig krijg ik de vraag of een nieuwsbrief nog wel van deze tijd is. Mijn antwoord is dan altijd volmondig ‘ja’. Een nieuwsbrief is namelijk een uitstekend middel om direct contact het hebben met klanten of geïnteresseerden.

Voordelen van de nieuwsbrief

1. In jouw nieuwsbrief word je niet afgeleid door informatie van anderen. Vergelijk dit met Facebook en Twitter, waar rondom jouw bericht concurrerende berichten staan die om evenveel aandacht smeken, en de conclusie is snel gemaakt.

2. Je verzamelt veel informatie over de lezers van jouw nieuwsbrief. Welke artikelen worden goed gelezen, welke niet. Wie klikt door naar jouw website. Allemaal interessante informatie.

3. Een nieuwsbrief wordt bezorgd in de inbox van iedereen die zich heeft geabonneerd. Deze geinteresseerde lezer hoeft niet op zoek te gaan naar datgene jij graag wilt vertellen.

Culturele Agenda Lochem

Culturele Agenda Lochem

De Culturele Agenda Lochem verscheen al jaren op papier en werd huis-aan-huis verspreid. In 2012 ontstond het idee om de agenda digitaal te gaan verspreiden. De achterliggende gedachte was om het verspreidingsgebied...

Lees meer
Nieuws van STAAL

Nieuws van STAAL

De nieuwsbrief van Museum STAAL is een belangrijk communicatiemiddel. Hiermee wordt de geïnteresseerde museumbezoeker direct bereikt. Met nieuws over tentoonstellingen, activiteiten in het museum maar ook leuke tips voor...

Lees meer
Coopkracht Productontwerp

Coopkracht Productontwerp

Coopkracht Productontwerp is een ontwerpbureau maar dan anders. En dat maakt dit zo'n leuke opdracht. Wat is er dan anders en waarom is dit interessant? Wat zijn de voordelen ten opzichte van 'gewone' ontwerpbureaus? Een reeks...

Lees meer
Nieuwsbrief met inhoud

Nieuwsbrief met inhoud

Boekhandel Lovink is aangesloten bij Libris maar wil ook heel graag haar eigen nieuwsbrief versturen. Een nieuwsbrief met meer inhoud, waarin medewerkers aanbevelingen doen en waarin activiteiten aangekondigd kunnen worden. Ik...

Lees meer